▲ Thanks visit my blog peeps, its just my simple story of my life in one words! Chills and thanks for following ▲
Photobucket

If It Means Lot To You - Day To Remember
Photobucket

Ahad, 23 September 2012

SPECIAL AUGUST

Entry kali ni,aku jugak yang menyibuk nak bercerita lagi (HEHE). Best gila bila dah sampai bulan Ogos, Huuyeay (HEHE). Banyak birthday ni.(HEHE) Firstly,birthday akulah 1 Ogos. Anis yang beriya sangat nak celebrate , so aku ikot je. Dah orang nak blanje kan , takkan taknak pulak . Wahh , best.best.best..Tak ramai pun yang pergi (CHIN , TEHA , ANIS dengan LAILA je). Basreen saya lah yang drive kiteorang semua (HEHE). Anis belanja McD dengan kek secret recipe, Teha bagi kek , Laila bagi frenchfries. Wahh , terharu sungguh.(HEHE)
Secondly, Birthday Saayang saya Basreen dengan Anis. Birthday diorang sama 13 Ogos. Time ni keluar lagi, sebelum cuti untuk raya. Kali ni yang ikot CHIN, ANIS , dengan DIELA je.. Anis dengan Chin Saayang mestilah ada kan, dan tentu birthday boy dengan birthday girl tuu diorang. Disebabkan banyak yang lain dah balik dulu. Dulu, birthday aku sambut kat McD je , disebabkan kembar dua orang ni.Kteorang sambut kat The Chicken Rice Shop (HEHE). Wahh, ape lagi makan besar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut

Snapshot_20121207_4