▲ Thanks visit my blog peeps, its just my simple story of my life in one words! Chills and thanks for following ▲
Photobucket

If It Means Lot To You - Day To Remember
Photobucket

Sabtu, 22 September 2012

Happy 2nd Anniversary

Happy 2nd Anniversary Basreen Saayang , 6 Julai hari tuu. Dah lepas dah sebenarnya, Huuh.. Kali ni , entry yang ni aku pulak yang menulis (HEHE). Yang first year kiteorang Si Basreen Ahmad tu tulis ,siap salah-salah lagi nama aku (HAHA). Ni second years kiteorang punya anniversary, memang dah taw sangat dah perangai si Basreen ni macam mana (Cehh). Kadang-kadang gaduh tu , biasalah kan.Kadang-kadang ter'marah', ter'kecik hati' , ter'merajuk' , semua 'ter' lah. Maknanya , takde niat lah tuu (HEHE). Tapi, nak mintak maaf jugak tawww . Dia je taktaw lah tahan ke tak dengan perangai aku yang terok ni , lagi-lagi suke merajuk (HEHE), nama pun perempuan kan (HAHA)..Jangan menyesal pulak dengan perangai saya ni.. Tapi, takpelah. Aku tetap saayang kat bucuk aku ni. Sayaangg awak taw , Basreen. Cyg, Basreen . Maaf lah, anniversary ni, kite takdapat bagi hadiah kat awak. Time cuti sem kan , takdo duit!.. Tapi, takpe. Kite berusaha sediakan jugak kad yang paling comot kat dalam dunia ni untuk awak yang tersayang (Woo) , untung kan. Ni kerja seni, time cuti sem. Bermakna tu, disediakan khas dan mengFOKUS kan diri buat benda tu selama 2minggu (14hari), Cehh. Sampai habes dakwat pen! . Tapi, (HAHA) berapa banyak 'tapi' lah.. Kita buat special untuk awak taw sayang, walaupun tak cantik. Maaf yaa. Saayang, dikesempatan ini. Kita nak wish jugak, moga dipanjangkan jodoh kita sampai bila-bila ok? , Kita saayang sangat-sangat taw kat cyg kita ni (Toink-toink). Ni lah hasilnya lepas 2minggu punya kerja seni. Khas untuk Basreen sayang,HEHE(Malu) .. dah bagi dah pun kat dia ;) ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut

Snapshot_20121207_4