▲ Thanks visit my blog peeps, its just my simple story of my life in one words! Chills and thanks for following ▲
Photobucket

If It Means Lot To You - Day To Remember
Photobucket

Sabtu, 7 Mei 2011

Farewell Madam Asyikin


Hye,lame sudah aku tak berbelog neyhaa. Topik ariney aku nak story pasal lecturer kesayangan kelas kiteorang neyhaa,huhuu. Madam asyikin adalah salah satu mentor kiteorang,madam mengajar kiteorang subjek ACC106. Watak dye ney kadang2 susah nak jangka ahh. Kadang2 cepat marah,kadang2 pelawak orangnye,hehee. Tu jelah yang dapat aku gitaw,mungkin time aku text belog ney madam asyikin dah berenti dari kolej coz dye hendak menceburi bidang perniagaan katenye. So yang aku nak kongsikan kat sini just pengalaman yang tak dapat kiteorang lupekan bersama madam asyikin. Subjek ACC106,fuuhh susah gile doe! Namun begitu(fulamak ayat) madam asyikin teros bagi kiteorang semangat,walaupon dengan mood marah2,hehee. Madam selalu bagi kiteorang kate2 semangat and macam2 agylah pendorong tok kiteorang tak teros giveup n kene reapet paper sem depan tok subjek ney,wakakaka. Madam terpakselew tahan dengan perangai kiteorang yang macam *haram neyhaa. Aku teringat lagi tyme kiteorang semue nak sambot hari perpisahan madam kat *pizza hut. Makk ahh awal lah doe datang,hehee. Semuernyew nanges2 bagai,sedeylah doe!huhuu. Papehal,madam is the best,hehee. Tyme ary last nak jumpe madam tuw,satu *epic fail yang berlaku,aku bangun lambat! Wakakaakaa,haram jadah tollah! Btw gudluck madam for your biznez!ahhaks...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut

Snapshot_20121207_4