▲ Thanks visit my blog peeps, its just my simple story of my life in one words! Chills and thanks for following ▲
Photobucket

If It Means Lot To You - Day To Remember
Photobucket

Isnin, 28 Februari 2011

Blues Fryday.Grrrrr...

Kelas Huru Hare

Pagy tuw kompom bangon lambat.
Kene pulak tydo un kol5 pagi!
Klas pulak bel,
Sempat tak sempat redah jewk
Dengan mate un rabak agy.
1St klas bel,pastu acc(rabak)
Situasi dah cam lahanat.
Kat kelas miss noniey just mention pasal exam.
Sepatah haram aku xpaham
Yang penting bley bawak kamus(wakakakaa)
Ditemani kawan2 klas yang gile2 kentang hangus...
disambung dengan gile tawe Fuddin,Nawi,Kamil..
Gile3...
Hary jumaat lah tyme2 nak photoshoot
cam biase aku as potograper handle
kenelah snap2 pic seko2 ney,ahhaks...
Dengan semagat lipan bara aku twoskan gi kelas
ACC
Yang datng kelas(HAMPEH)
Petang plak kene jumpe B(hehehe)
Wajeb uhh,lepaq2 ngan B kat library
jumpe plak bali ngan naz!

Dari kiri cepat jalan,ahhaks


Malam tuw kompom bler giler.
Taktaw nak bwat apew bhai.
Kehulukehilir aku,ahhaks...
Datng umah nengok dak2 wataniah
Alip n Arebear
ngah kilatkan kasot yang taktaw bley kilat kew tak,ahhaks...
aku tak tahan n then twos tydo
Grrrrr....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut

Snapshot_20121207_4