▲ Thanks visit my blog peeps, its just my simple story of my life in one words! Chills and thanks for following ▲
Photobucket

If It Means Lot To You - Day To Remember
Photobucket

Isnin, 18 Januari 2010

MYLOWDIES DEMO CD....




Haaa pada JUN tahun lepas telah diadakan DOWNALLSH GIGS yang bertempat di LANDMARK HOTEL BATU PAHAT.Ini bukanlah first gigs aku,dah banyak gak gigs yang aku,tapi takdelah yg segempak ni.LOL.Pada hari itu jugalah aku melihat band kegemaranku perfom iaitu MYLOWDIES.Walamak aku sing a long cam orng giler.Semase dieorang ngah syok layan lagu mase tulah AKID vokalis MYLOWDIES membaling meterial dieorang,Aku ape agi rash terus kedepan.Naseb baek dapat.Kire akulah orang paling bahagia mase tu.LOL.Berikut adalah ulasan DEMO dieorang.Aku bukan TERROR sgt pasal hal muzik nie tapi kalo telinga aku rase sdp mmng sdp.LOL.

FIRST
ALONE

-Lagu ini bermesejkan ketuhanan.Walaupon nampak cam lagu slow jerk tapi kalo dah denqr siap boleh mosh.LOL.Lirik pon agak catchy.So layanlah korang.

SECOND
TIADA NOKTAH
-Haa nie mmng layan.Awal riff gitar yang bleh tahan ahh dengan garapan gitaris MYLOWDIES ADEEB.Pastu lagunya yg agak catchy bagi aku.Korang patot layari profile diorang kat myspace.Rugi kalo tak denqr aku bagi 5 bintang.Sebab lagu nie ader cerita yang tersendiri dan korang layan ahhh sendiri.

THRID
MUMMY
-Haaa nie lagu untuk para ibu.LOL.Lagilah catchy.(mummy i love u whhhoooahhh).Mase tahun lepas mmng sing a long ahhh
liriknya yang mendalam.Manakala yang uniknya lagu ini ialah bahasanya.Ia menggunakan dua bahasa setiap verse tukar bahase(melayu&english)Nak naggis pon ader gak.LOL.

4TH
ANGEL OF HEAVEN
-Walaupon tajuk bahasa inggeris tapi lagunya dalam bahasa melayu.Ia agak mellow sket.Slow tapi sedap ddenqr ahh.Korang kene layan gak.

5TH
IMAGINASI
-lagu nie boleh tahan.Sing A Long pon blom bleh agi.Sebab masa tu nie maseh meterial baru.Layankan jelah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut

Snapshot_20121207_4