▲ Thanks visit my blog peeps, its just my simple story of my life in one words! Chills and thanks for following ▲
Photobucket

If It Means Lot To You - Day To Remember
Photobucket

Selasa, 5 Julai 2011

1st year...



Assalamualaikum,huhu selepas dah lame tak berbelog hari ini hari istimewe tok aku riliskan new entri maybe tok share kat korang2 dan juge tok saayang aku NURUL FARAH AIN BINTI ABDUL RAZAK. 6 Julai,maybe takde apew yang istimewenyew bagi sesetengah orang! Tetapi bagi aku ia bagai satu titik berseminyew or seeding[chewah] rase saayang aku kat someone ney. Tarikh keramat neylah yang menjadi titik tolak permulaan perhubungan kami berdua. Pada tanggal 6 Julai 2010 dwaktu tengahari bertempat di Kafe kolej kami meng"agree" atau dengan kate laen "declare" perhubungan kiteorang ke arah yang lebih serius[ewah2]. Lepas jewk kelas CTU aku, aku terus bergerak ke Kafe and then time tuw jugak declare pasal couple[HAHA]. FYI aku kat sekolah dulu memang tak pernah bercouple, berminat tuw pernah ahh tapi tak try pun just usha. Detik pertemuan kiteorang bermula pada sessi orientasi di kolej, kene pulak tyme tuw kiteorang satu kumpulan. Aku ni bukan sombong just pemalu, nak mintak nofon pun tak berani. Tetiba aku pandang si dia buat kan hati aku ter"lock" [ayat gampang] mate pun layu jewk. Detik perkenalan kiteorang pon bermulalah. Dengan bantuan roomate aku Hafiz yang merekemen kan aku kepada dia, so apelagi startlah dengan mesej2. Pada mulanya aku mengunnakan celcom dia pulak gune maxis,so aku terpakse gune henset Hafiz tok mesej dye. Lepas tuw aku nekad tok tuka nofon,bukan fon jewk henset2 aku tuka [HAHA]. Pada mulanye biase jewk, Oklah just kawan lagipun dia still berpunye. Dengan sikap aku yang agak pemalu dengan perempuan maybe sukar or susah tok aku try, tetapi aku taktaw kenapew mate aku sentiase padanye[HEHE]. Hampir dua bulan kiteorang berkawan tyme tuw jugak kite kenal lagi dalam,agak2 dah tak tahan declare teros[HAHA]



Next entry untuk B kay, sudah setahun kite kenal hati budi masing2 kan[HEHE] Selame setahun kite saayang2,gado2 n macam2 lagilah[HEHE]. Dikesempatan ini cyg nak mentak maaf bebanyak kalo selama ini cyg adew banyak buat B saket hati, Banyak sangat buat B menanges. Cyg saayangkan B sangat2,Cyg harap sangat2 supaye hubungan kite berterosan sampai bile2, N lastly hopefully B happy dengan cyg kan walaupun cyg just maybe xseberape! LUV YOU SAAYANG.Muuuuaaahhhhhh... Maybe cyg tak sempurna,Tapi dengan adanye buat hidup cyg lebih bermakne, Ikhlas,HEHE. Sifat saayang tuw adalah satu anugerah yang berharga yang telah dipinjamkan oleh Allah S.W.T. so hendaklah kite gune dengan sebaekbaeknye. Kehadiran B jugak satu anugerah yang berharga dan tak akan cyg sia2 kan. ILYSFDM

3 ulasan:

  1. seriously, korang memang sweeettt <3
    aku kenal kau dari sekolah la chin :)

    BalasPadam
  2. sweet couple ! hup will tugeder 4ever laa oke ain ? :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut

Snapshot_20121207_4