▲ Thanks visit my blog peeps, its just my simple story of my life in one words! Chills and thanks for following ▲
Photobucket

If It Means Lot To You - Day To Remember
Photobucket

Ahad, 8 Mei 2011

Hadkor!



Hardcore muzik,herrmm aku pun xberape faham sangat pasal genre ney coz terlalu banyak fahaman. Straight edge lah,positive-lah,negative-lah,vegan lah,hadkor punk-lah, mcm2 agylah. First tyme aku berkenalan dengan muzik ney d'watktu aku first2 pegi gigs,dah macam ruse masok kamponglah doe g gigs uhh. Moment paling tak boley blah,tyme tuw aku still layan2 indie ngan pop,so enjoy jelah sing-a-long. Bley plak tyme muzik2 genre ney goo aku kene tumbok dari belakang,perrggghh! Mosh,baru ku taw apew itu Mosh,wakakakaaa. Saketlah jugak,since that day aku tewos minat dengan genre2 macam ney.Pdas mulenyew Hadkor ringan2 maken lame naeksket metalcore apew core lah. Sampai skunk,wakakakaa deathcore lah wei! Mosh un aku bkan pandai sangat,tapi kalo nak 2steps bukak step tgk!wakakaa. Since that day jugak aku tewos usha2 knowledge kat tenet n buku cam mag Rottw. Tshirt band aku un dah seram2 bagai,siap nak kene bako dengan ibu aku,awesome doe!hehee. Schedule gigs aku un dah maken ketat,wakakakaa. Maken banyak gak gigs aku attend,best3. Kat sini just aku nak share pasal band yang dah lame lah jugak iaitu *YOUR DEMISE maybe korang kenal! hehee,aku minat band ney baru jewk,maybe tyme aku post text ney aku baru dengar lagu band ney sdua tiga ari lepas! Wakakakaa. Dyeorang maen genre hardcore punk,n energetik gak ahh voc dye! Dah dengar,tewos aku torrent albumbaru dyeorang 'The Kids We Used To Be...' hehee. So hopefully korang dapanlah usha2 band neyhaa,awesome doe,xrugi korang dengr *kalo korang hadkorlah,hehee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut

Snapshot_20121207_4